سفارش و طراحی نرم افزار تحت ویندوز در وب و سئو

سفارش و طراحی نرم افزار تحت ویندوز در وب و سئو

سفارش و طراحی نرم افزار تحت ویندوز در وب و سئو

0   نظر

سفارش و طراحی نرم افزار تحت ویندوز در وب و سئو

سفارش و طراحی نرم افزار تحت ویندوز در وب و سئو مجموعه‌ای از مراحل را شامل می‌شود. این مراحل به برنامه نویسان در ایجاد برنامه‌های کامپیوتری کمک می‌کنند. این پروسه‌ی مراحل چرخه عمر توسعه نرم افزار را شکل می‌دهد. فهم روش توسعه نرم افزار فرصت‌های گسترده‌ای را در عرصه IT به وجود می‌آورد.

سفارش و طراحی نرم افزار تحت ویندوز فرآیندی است که یک برنامه نویس برای ساختن برنامه‌های کامپیوتری آن را به کار می‌گیرد. این پروسه تحت عنوان چرخه حیات توسعه نرم افزار (SDLC) نیز در این متخصصان شناخته می‌شود. طراحی این نوع نرم افزار چندین مرحله را شامل می‌شود. در واقع این پروسه روشی است برای ساخت محصولاتی که مشخصات فنی و نیازهای کاربر را برآورده می‌کنند.

سفارش و طراحی نرم افزار تحت ویندوز در وب و سئو

فرآیند طراحی و سفارش نرم افزار تحت ویندوز ساختاری تعریف شده را برای تیم‌های توسعه ارائه می‌دهد. این موضوع سبب می‌شود افراد در طراحی، ایجاد و نگهداری نرم افزار با بالاترین کیفیت، عمل کنند. در نهایت هدف از فرآیند توسعه سفارش و طراحی نرم افزار تحت ویندوز، ساخت و ایجاد محصولات مؤثر در یک بودجه و جدول زمانی تعریف شده است.

مراحل سفارش و طراحی نرم افزار تحت ویندوز

برای سفارش و طراحی نرم افزار تحت ویندوز باید یک سری مراحل کلیدی را طی کرد. این پروسه شش مرحله‌ای است، که اولین مرحله آن شناسایی نیاز‌ها است. قبل از اینکه یک شرکت برای طراحی نرم افزار اقدام کند باید تحقیقات گسترده‌ای در بازار انجام دهد. توسعه‌ دهندگان و متخصصان در این میان خدماتی را که نرم افزار باید ارائه دهد شناسایی می‌کنند تا مصرف کنندگان و مخاطبان بیشترین بهره را از آن ببرند.

دومین مرحله تحلیل نیاز‌ها است که متخصصان در مورد الزامات فنی، کاربری و مشخصات محصول برای دستیابی به اهداف مشخص بحث و توافق می‌کنند. در این قسمت یک طرح کلی از بخش‌های مختلف در فرآیند طراحی نرم افزار تحت ویندوز، دامنه فعالیت‌ نرم افزار و وظایف توسعه‌دهندگان برای داشتن یک محصول با کیفیت ارائه می‌شود.

طراحی، مرحله سوم فرآیند توسعه و طراحی نرم افزار تحت ویندوز است. در اینجا معماران و متخصصان مشخصات فنی پیشرفته‌ای را که برای ایجاد نرم افزار تحت ویندوز نیاز است، ترسیم می‌کنند. در واقع متخصصان عواملی مانند سطوح ریسک، ترکیب تیم، فناوری‌ قابل‌ اجرا، زمان، بودجه، محدودیت‌های پروژه و روش و طراحی معماری را مورد بررسی قرار می‌دهند.

مرحله چهارم توسعه و اجرای پارامترهای طراحی است. متخصصان بر اساس مشخصات محصول و نیاز‌های مورد توافق در مراحل قبل و دستورالعمل‌های شرکت، اقدام به طراحی نرم افزار تحت ویندوز می‌نمایند. در این پروسه قسمت‌هایی مثل توسعه‌دهندگان Front End و Back End، طراحان پایگاه داده و برنامه نویسان حرفه‌ای وجود دارد.

این مراحل در فرآیند طراحی و تحلیل نرم افزار های تحت ویندوز می‌تواند زمان زیادی را به خود اختصاص دهد. آزمایش کردن پنجمین مرحله است که در آن اشکالات بررسی می‌شوند و عملکرد آن مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. در نهایت، آخرین مرحله استقرار و نگهداری نرم‌افزار تحت ویندوز است.

مزایای طراحی و سفارش نرم افزار تحت ویندوز در وب و سئو

طراحی نرم افزار تحت ویندوز دارای کیفیت و مزایای متعددی است. زبان‌های نرم افزار تحت شبکه شامل C++، C#،Net و غیره است. در این میان برای اجرای بهتر نرم افزار‌های تحت ویندوز در وب و سئو باید با مزایای آن آشنا شد. ما در اینجا به برخی از آنها در اشاره خواهیم کرد.

تحت شبکه بودن

دسترسی دائمی با اینترنت و بدون اینترنت

سرعت بالا

کد نویسی‌های بهینه

معماری چند لایه

توسعه پذیری و انعطاف پذیری

امنیت بسیار بالا

ساخت اختصاصی انواع فرم‌ها

طراحی و ایجاد انواع پیشنهادها و نظرات کارفرما

سفارش و طراحی نرم افزار تحت ویندوز در وب و سئو

طراحی نرم افزار تحت ویندوز چگونه است؟

نرم افزارهای تحت ویندوز نیاز به نصب بر روی سیستم‌های هدف دارند. البته سطح دسترسی به این نرم افزارها محدود به یک شرکت، سازمان و یا مجموعه‌ی خاص است. همانطور که در ابتدای این مقاله نیز اشاره کردیم، طراحی نرم افزار‌های کامپیوتری و تحت ویندوز یکی از مهم ترین عوامل پیشرفت و توسعه در هر سازمان است. عدم توسعه پذیری و عدم توجه به این حوزه، باعث می شود تا کارایی لازم در زمان مناسب کاهش بیابد. همچنین ممکن است بازده خوبی نیز از فعالیت‌های سازمان یا مجموعه وجود نداشته باشد.

بنابراین وجود یک نرم افزار مناسب، می تواند به شما کمک کند تا خدمات خود را در هر زمینه‌ای توسعه ببخشید. در کنار این موضوع شما می‌توانید خدمات خود را با دقت بسیار بالا تحت نظر بگیرید، با این کار علاوه بر کنترل اوضاع موجود، برای آینده نیز تصمیمات درستی را می‌توانید اتخاذ کنید.

برای داشتن نرم افزار کامپیوتری حرفه ای، می توان از شرکت‌ها و مراکزی که در این زمینه فعالیت تخصصی دارند، کمک بگیرید. با این عمل نرم افزاری تخصصی برای مجموعه شما ایجاد می‌شود تا شما بتواند سرعت و دقت بالاتری را به سیستم مالی و اداری اختصاص دهید.

امکانات طراحی نرم افزارهای تحت ویندوز

در مبحث امکانات نرم افزار تحت ویندوز وب و سئو محدودیتی وجود ندارد و می‌توانیم امکانات بی‌شماری را به نرم افزار اضافه کنیم . یکی از این امکانات لیست کاربران و همچنین لیست مشتریان است. از دیگر امکانات آن می‌توانیم موارد زیر اشاره‌ای داشته باشیم.

ساخت انواع فرم‌ها

وب سرویس پیامک

وب سرویس ایمیل

انواع ایجاد ویرایش و حذف سند ها و ..

گزارش گیری های متنوع

امنیت حرفه‌ای و فوق پیشرفته

سطح دسترسی‌های متفاوت

ساخت یک فرم اختصاصی طبق سلیقه کارفرما

سیستم نرم افزار و برنامه نویسی تحت ویندوز

نرم افزار سیستم (سیستم‌ عامل) نیز نامیده می‌شود. این نرم افزار برنامه‌ای است که رایانه شما از آن برای ترجمه دستورات ورودی به زبان قابل خواندن توسط ماشین، بهره می‌برد. در حقیقت سیستم‌ عامل، اجزای سخت‌ افزاری کامپیوتر را تحت کنترل دارد. طراحی نرم افزار تحت ویندوز در وب و سئو نیازمند یک سیستم عامل است تا به درستی کار کند.

سفارش و طراحی نرم افزار تحت ویندوز در وب و سئو

از جمله سیستم‌ عامل‌های محبوب که در رایانه‌های شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرد، شامل سیستم‌ عامل ویندوز مایکروسافت، سیستم‌ عامل مک استفاده‌ شده در مک بوک اپل و اوبونتو مبتنی بر لینوکس است. در فرآیند تولید نرم افزار تحت ویندوز از روش‌ها و متدهایی به کار می‌رود که این نرم افزار بیشترین کارایی و بهترین عملکرد را با ویندوز مورد نظر داشته باشد.

قیمت طراحی نرم افزار تحت ویندوز

در بحث تعیین قیمت پایه طراحی نرم افزار، اصولا بستگی به میزان حجم و همچنین بزرگی پروژه دارد. هرچه پروژه بزرگتر باشد قیمت طراحی نرم افزار آن نیز بیشتر میشود. اما در حالت کلی نمی‌توان برای این کار قیمت واحدی را تعیین کرد. و عوامل مختلفی برا آن موثر است. در این بین با توجه به مطالعات صورت گرفته، قیمت پایه طراحی نرم افزار تحت ویندوز در وب و سئو از 8 میلیون تومان شروع می‌شود و تا قیمت‌های بالاتر ادامه دارد. حرفه‌ای بودن تیم طراحی نیز بر قیمت گذاری این طراحی تاثیر بسزایی دارد. همچنین می‌توانید برای اینکه کمتر هزینه کنید به سراغ تیم‌های طراح تازه کار بروید.

کلام پایانی

قطعا تا کنون با توجه به مطالب بیان شده به اهمیت طراحی نرم افزار تحت ویندوز پی برده‌اید. به هنگام سپردن پروژه خود به یک تیم متخصص سابقه کار آنها را نیز در نظر بگیرید. با این کار پروژه شما به صورت کاملا اصولی طراحی می‌شود. در نهایت، سرعت عمل برنامه‌های تحت ویندوز مهم‌ترین عاملی است که باید در نظر بگیرید. چرا که در صورت وجود سرعت عمل مناسب، پردازش تنها در سمت کلاینت صورت می گیرد و نیاز نیست که تبادل اطلاعات و داده با سرور انجام شود.

مجموعه وب و سئو پیاده سازی نرم افزارهای تحت وب و ویندوز را مبتنی بر نیاز مشتریان انجام می دهد.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما، تماس بگیرید
در صورت درخواست چند زبانه سازی وب سایت، به ازای هر زبان اضافه 50 درصد به قیمت پلن انتخابی اضافه می گردد.

با ما تماس بگیرید

ما را به اشتراک بگذارید

    1. ناشناس 5 مهر ماه 1398

      تهیه نرم افزار سفارشی در وب و سئو در طی مراحلی انجام می شود. ابتدا بایستی نیازسنجی انجام شود. بر طبق نیازسنجی طراحی و تحلیل انجام شوه و پیاده سازی توسط تیم حرفه ای برنامه نویسی انجام شود.

      1. ناشناس 5 مهر ماه 1398

        تهیه نرم افزار سفارشی در وب و سئو در طی مراحلی انجام می شود. ابتدا بایستی نیازسنجی انجام شود. بر طبق نیازسنجی طراحی و تحلیل انجام شوه و پیاده سازی توسط تیم حرفه ای برنامه نویسی انجام شود.

    2. ناشناس 5 مهر ماه 1398

      تهیه نرم افزار سفارشی در وب و سئو در طی مراحلی انجام می شود. ابتدا بایستی نیازسنجی انجام شود. بر طبق نیازسنجی طراحی و تحلیل انجام شوه و پیاده سازی توسط تیم حرفه ای برنامه نویسی انجام شود.

    نوشتن نظر

واتساپ